Brev:
Skemad - 4 mdr.
22. september 2005
Alder:
4 mdr.
Skemad - 4 mdr.
Kære Helen
Min søn er nu 4 måneder og jeg er så småt begyndt med skemad. Han har indtil nu og får selvfølgelig stadig modermælkserstatning (Nutramigen). Jeg laver rismelsgrød til ham fra en opskrift af Nutramigen. Han spiser jo ikke så store portioner endnu, og jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, om jeg kan gemme grøden til om aftenen. Jeg laver en portion om formiddagen, som han får - men han spiser kun halvdelen. Kan resten sættes på køl og lunes om aftenen ?
Hvis ikke - har du så nogle tips til noget der kan forberedes i god tid - her tænker jeg på når farmand skal passe ....
Jeg har lavet noget frugtmos og det har jeg frosset ned, men ellers ved jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem ?
Hilsen Nybegynderen